Amodernmyth

Alla inlägg den 21 juni 2017

Av Fröken Svår - 21 juni 2017 17:24

I fredags så jobbade jag alltså min sista dag på coop. Det hela gick väldigt fort så jag sa upp mig fredagen innan och sen började min semester nu ifredags så jag hann ju bara jobba 5 dagar. Men mina arbetskollegor hade skramlat ihop 1300 kronor på cervera åt mig och så fick jag blommor och ljusstakar från orrefors av jobbet. Sen blev jag inkallad till Annelie som så gulligt köpt ett blomsterarrangemang och ett flaska champange till mig. Jag blev så rörd av alla snällhet. Jag skrev ett inlägg på instagram här om dagen då jag aldrig trott att folk gör snälla saker utan baktanke men mina tankar har verkligen ändrat sig. Folk är goda iallafall de flesta. Det var en hel del tårar också och när Helena som jag jobbat med sen dag ett sa med tårar i ögonen att lycka till nu gumman, ja då brast det för mig.


 


 


Det var ju även Albins sista dag på förskolan. Stora killen som nu har 8 veckors sommarlov. Sen drog vi iväg på fotbollskola och sen hem och gjorde mat, gjorde tårta och poppade 1,5 liters bubbel.,


     


Känns så konstigt att jag slutat jobbet men samtidigt väldigt skönt. Det är ju de stället som har byggt upp det liv jag lever idag. Vi skulle egentligen bott på hotell i Sthlm söndag till måndag men vi bokade av det för vi kände inte för att packa, men i måndags så åkte vi till Sthlm och gick på polismuseet. Det var väldigt intressant för oss allihopa och pojkarna som vill bli poliser när dom är stora så var det en riktig hitt. Dom fick sitta i polisbil och på polismotorcykeln och lösa fall.


         



Sen gick vi vid vattnet en sväng innan vi åt glass på östermalm. När vi kom hem så plingade blomsterbudet på dörren och en jättefin blombukett med choklad från grannen Susanne med familj. En sån fin text medföljde också. Gulligt!


     



Igår så åkte vi till erikslund för shopping av kläder till Jens och på vägen hem såg vi regnbågens slut. Idag har Susanne och barnen varit över och lekt. Våra barn leker så otroligt bra tillsammans.


   

   

    


Trevlig midsommar!


 /A


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards