Amodernmyth

Alla inlägg den 13 juni 2017

Av Fröken Svår - 13 juni 2017 20:49

 


Underbara Håkan och underbara Ida! Jag tänkte att eftersom detta var 10:e gången jag ser Håkan Hellström live så kunde jag inte bli så överraskad men det blev jag verkligen!!


I fredags var vi alltså på Håkan och vi  hade sån tur med klaffande tåg och vi fick komma in direkt på stadion utan långa köer. Vädret var helt perfekt vilket man inte kan säga om lördagens konsert. Herregud vad det regnade på alla stackars tappra människor.


 


Så satt vi och pratade och väntade på Håkan. Älskar att hänga med Ida, hon lär mig saker om livet. Att se på saker på andra sätt. Men den här modetrenden med 80-tals kläder och midjeväska i armhålehöjd kommer jag aldrig att förstå, haha. När Håkan satte igång så dansade och sjöng vi för fulla muggar. Fantastiskt. Håkan hade bjudit in First Aid kit och Silvana imam. Konserten avslutades med ett magiskt fyverkeri och textraden

" Jag tror
När vi går genom tiden
Att allt det bästa
Inte hänt än "


Det var så fantastiskt att jag nästan började gråta. Skall minnas denna kväll så länge jag lever. Håkan for president!


 


Ida följde med hem och sov över här. Killarna är ju så glada att få umgås med sin kusin. Söndagen bestod av att rensa överallt typ. Herregud vad grejer det finns. Så gjorde jag i ordning presenterna till fröknarna nu när Albin ska sluta.


 


Imorgon laddar vi för att få biljetter till Harry Styles! Hoppas!


/ A


  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards