Amodernmyth

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2016

30+

Av Fröken Svår - 30 oktober 2016 19:48

I fredags blev jag alltså 31 år. Jag brukar alltid vara ledig på min födelsedag för jag har alltid älskat att fylla år. Men efter förra året så känns det som att det är dags att bli vuxen och jobba ;-) Kändes inte ett dugg som en födelsedag tills jag blev hämtad av min käre make som fixat ballonger, bubbel, blommor och choklad till mig. Ballongerna höll på att flyga ut när jag öppnade dörren och min favvo partylåt dunkade ut ur högtalarna... En väldigt trevlig hemresa må jag säga.


 




När jag kom hem stod det ett blombud framför dörren. En fin blomma och choklad låg det i påsen från Hanna med familj och jag vart så otroligt glad. Varm långt in i hjärtat!! Fina familjen som tänkt på mig. Kärlek!  Har så fina vänner kring mig så jag fattar inte varför jag slösar tid på energitjuvar!   



  

Mamma och pappa hade hämtat pojkarna tidigare på dagis så dom kom med kusinen Max och firade mig först.

Sen kom mina bröder med sina familjer. Känner mig så glad att dom ville komma och fira mig och jag fick så fina presenter. Världens bästa mamma hade fixat smörgåstårtor som var himmelskt goda som vanligt. Det hela slutade med att vi alla vuxna klämde in oss i köket för prat och musik! Älskar sånt!! En helt perfekt födelsedag!


 


På lördagen skulle vi egentligen ta höstfoto men vi valde att åka och köpa skor och kläder till barnen i uppsala och sen leka i lekparken lilla uppsala. Var ju jättehärligt väder!


 


Sen åkte vi hem och pyntade hemmet för en halloween middag. Vi hade spindelnät lite här och var och dukat med halloween tema. Barnen hade valt fladdermus pizza som mat så Jens fixade så bra ! Albin fick lite smink runt ögonen men sen när han tittade sig i spegeln vart har rädd och vi tvättade bort det.


   


Idag tog vi tag i höstfotograferingen som vi gjort sen Albin var 1 år. I år var dock den svåraste gången att få till bilder, då lillebror inte riktigt ville. Efter det lektes det för fullt i skolparken.


     


Nu väntar en ny vecka...och tandläkarbesök. Usch har ångest redan nu men så viktigt att gå och sköta om tänderna. Nu ska jag fortsätta lyssna på lady gagas låt Million reasons på repeat som är så sjukt bra.


 


Önskar er alla en bra vecka!

/ A

 
 
Ingen bild

mamma/mormor

6 november 2016 19:51

Tack för en jättetrevlig födelsedagsfest. Vad fort dessa 31 år har gått fort.
Fina höstbilder på pojkarna👬💙💙😘💗🎁🎂🌹🍷🌹

 
Madde

Madde

15 november 2016 09:16

Fina bilder ni tagit på era killar! 😊🍂

http://maddesmirror.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fröken Svår - Onsdag 10 april 13:00

Sist vi hördes så var ju frågan om Joel skulle orka med att laga mat då han haft feber dagen innan men han blev frisk och orkade genomföra den sista bjudningsmiddagen för varandra. Det var samtidigt dags för första mello deltävlingen. I denna famil...

Av Fröken Svår - Fredag 2 feb 17:15

2024 har startat men låt oss gå tillbaka ett steg till 2023.   Jag hade riktigt julkänlsa inför julen 2023. Ingen stress, ingen press och massor med snö. Jag verkligen njöt av lugnet trots att vi gjort annorlunda då Jens var ledig mellandagarna o...

Av Fröken Svår - 31 december 2023 10:30

Årets sista dag idag som skrivs ut 123123 om man hade bott i ett annat land . Enligt tradion så brukar jag sumera året här inne genom att gå tillbaka och se vad vi gjort.    Januari:   Vi började det nya året med att åka upp till kungsberget ...

Av Fröken Svår - 23 december 2023 15:27

I början på oktober så var vi syskonskaran med några av våra barn på AIK match. Jens körde gänget till matchen och åkte sen vidare till mulle meck parken och lekte.         Så har vi firat pappan i familjen som fyllde 37. Detta firades med ke...

Av Fröken Svår - 1 oktober 2023 18:15

Semestern är förbi och hösten med tillhörande vardagen är här. Jag vet inte vart tiden tar vägen, det känns som man inte hinner någonting. Känner mig ledsen och glad på samma gång. Harmoni med vissa saker och oroligher med andra. En typ av balans. Me...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards