Amodernmyth

Alla inlägg den 31 december 2015

Av Fröken Svår - 31 december 2015 20:49

Det bästa med en blogg är att gå tillbaka och se vad som hänt under året. Här är ett axplock från året 2015.


Januari:


Det jag minns mest var när Jens och jag åkte in till Sthlm och bodde på hotell. Vi besökte isbaren vilket var så otroligt häftigt för två vinterälskare som oss. Hoppas vi får möjlighet att åka dit nästa år och kolla in den.


 


Februari:


En månad som slutade med sorg då pojkarna miste sin farfar i cancer. Så tragiskt!


 



Mars:


Även mars fylldes av sorg då begravningen för pojkarnas farfar var. Mars var även månaden Albin gav sina nappar till djuren på Vallby helt utan problem. Även Albins första biobeök skedde i Mars.


 


April:


Under april var det mest bus och lek men även lite påsk. Det jag minns mest från April är när Albin hämtade posten iklädd kalsonger och gummistövlar.


 


Maj:

Några dar innan sin 1-års dag tog Joel sina första steg! Vi firade våran älskade Joels 1 -års dag och passade då på att fotografera honom hos Hej foto. Måns Zelmerlöv vann eurovision! Vi beställde nya bilen.


 


Juni:


Juni var konserternas månad då jag såg både Marilyn Manson och One direction. Resan till Göteborg tillsammans med Ida kommer jag minnas hela mitt liv. Jag är nog världens äldsta directioner,  Harry Styles for president ;-) En fin midsommar firades på landet och mamma och pappa hade sin 40 årings bröllopsdagsfest med massa släktingar i Gränna.


 


Juli:


Besök på kolmården där Albin fick mata djuren uppe från safarikorgarna. En syskonträff i frödinge blev det också.


 


Augusti:


Utekväll med gymnasietjejerna. Jens andra del av semestern började och därmed kom solen. Vi hade sköna och lata dagar i mamma och pappas sommarstuga i Eskilstuna. Vi hann även med utflykter till parken zoo, sagolandet och kungsbyn. I slutet av augusti åkte vi till Mallorca och hade det fantastiskt i en otrolig hetta!


 


September:


Mamma och pappa fick i bröllopsdagspresent av oss barn med familjer att ta familjefoto och bli bjudna på mat och dryck.


 


Oktober:


Fick min 30-års present i förskott av mamma och pappa vilket var en resa till London och bland annat se musikalen Thriller tillsammans med mamma. En oförglömlig resa. 30 års dagen kom och jag överlevde ;-) Firade den i Tallinn som visade sig med sitt bästa höstväder. 30 års festen hölls här hemma med riktiga partymänniskor.


 


November:


Jag fick åka och spela in två låtar i studio och bo i sviten på amaranten som 30 års present av min lilla familj. Så glad trots att de inte blev nått vidare resultat. Vi var och hälsade på i Vimmerby med ett mellanstopp på hotell i Linköping. Vi fick smaka kullalyckan ölen där humlet är plockat på tomten där mamma och pappa har sitt smultronställe.


 


December:


Vi började december med att åka upp till Sälen. Sen blev vår älskade Albin 4 år som firades in med turtles kalas. Vi tog en hotellnatt i sthlm som var så bra att det blir en årlig tradition.


  


2015:


Ett år som började med sorg men avslutades med glädje. Många minnen, många utflykter.

2016:


Jag har inga förväntningar på det kommande året. Jag är oftast lite rädd för ett nytt år..och just nu så känner mig inte så peppad på det eftersom jag ska börja jobba igen. Vill för alltid vara hemma med mina små pojkar. Det jag hoppas alla i min närhet får vara friska.


Gott nytt år!


/A




 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards