Amodernmyth

Direktlänk till inlägg 17 december 2015

Albin 4 år!

Av Fröken Svår - 17 december 2015 18:59

Vilken härlig 4-års dag Albin fick igår. Vi började med sång, ballonger och paket. Han vart så glad över sina paket, men sa  " Inga bamsegubbar?" . Dock kommer dom i julklapp istället :-)  Farmor hade skickat paket också!


 


Sen åt vi frukost och efter de åkte vi till Leo's lekland. Vi var helt själva först och sen kom det väl 4 familjer till. Vi busade järnet i 3,5 timme innan vi åkte hem och väntade på gästerna. När Albin satt i soffan och kollade på turles filmen han fått i present så säger han plötsligt" Ni är världens bästa mamma och pappa". Det värmde gott kan jag säga. Man vill ju att hans dag ska vara perfekt och speciell. Det är ju därför vi alltid varit lediga både Jens och jag på han födelsedag. Albin ville ju ha turtles tema så vi hade köpt dukar, hattar och servetter. Sen hade vi bara en vanlig prinsesstårta med turtles ljus på.


 


Det var så otroligt  för att Albin som gillar turles hade fått Leonardo av mig när jag var i London och Joel hade fått Rafael. Sen hade farmor stoppat i Donatello i paketet till Albin och så kommer min bror Henrik med familj och har köpt Michelangelo. Vi hade varken pratat med farmor eller min bror om att han önska sig det eller vilka han hade. Är det inte helt otroligt :-)


 


Efter mat och fika så hade Albin show för alla. Han är så underhållande och alla tjoade med och klappade händerna. Så fantastiskt! Efter alla gått hem så frågade jag vad som varit bäst med dagen och då svarade han " Allting". Jättenöjd var han verkligen. Han fick ju både hulken dräkt och turtles dräkt så nu kan jag känna mig trygg med massa superhjältar här hemma.


 


Idag kom Susanne, Elise och Inez över med paket till Albin. Så gulligt! Så glada att dom flyttat hit och vi byggt en vänskap.


/ A

 
 
Madde

Madde

18 december 2015 10:17

Vilken rolig födelsedag! Förstår att han var nöjd. Trevlig helg!

http://maddesmirror.blogg.se

 
Ingen bild

mamma/mormor

19 december 2015 16:02

Tack ännu en gång för ett Jättetrevligt 4 års kalas 🎂 🎁 🎈 🎤🎵🎶🎸🎹.
Albin sa så gulligt när vi gick hem"Tack för att ni kom"
En riktig liten charmör💖😘

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fröken Svår - Onsdag 10 april 13:00

Sist vi hördes så var ju frågan om Joel skulle orka med att laga mat då han haft feber dagen innan men han blev frisk och orkade genomföra den sista bjudningsmiddagen för varandra. Det var samtidigt dags för första mello deltävlingen. I denna famil...

Av Fröken Svår - Fredag 2 feb 17:15

2024 har startat men låt oss gå tillbaka ett steg till 2023.   Jag hade riktigt julkänlsa inför julen 2023. Ingen stress, ingen press och massor med snö. Jag verkligen njöt av lugnet trots att vi gjort annorlunda då Jens var ledig mellandagarna o...

Av Fröken Svår - 31 december 2023 10:30

Årets sista dag idag som skrivs ut 123123 om man hade bott i ett annat land . Enligt tradion så brukar jag sumera året här inne genom att gå tillbaka och se vad vi gjort.    Januari:   Vi började det nya året med att åka upp till kungsberget ...

Av Fröken Svår - 23 december 2023 15:27

I början på oktober så var vi syskonskaran med några av våra barn på AIK match. Jens körde gänget till matchen och åkte sen vidare till mulle meck parken och lekte.         Så har vi firat pappan i familjen som fyllde 37. Detta firades med ke...

Av Fröken Svår - 1 oktober 2023 18:15

Semestern är förbi och hösten med tillhörande vardagen är här. Jag vet inte vart tiden tar vägen, det känns som man inte hinner någonting. Känner mig ledsen och glad på samma gång. Harmoni med vissa saker och oroligher med andra. En typ av balans. Me...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards