Amodernmyth

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2015

Mulle meck och kungsbyn.

Av Fröken Svår - 25 augusti 2015 19:54

Gårdagen utflykt blev till Mulle Meck lekparken. Jätteroligt faktiskt. Vi lekte gärnet och sen åt vi jättegod lunch på ett thai ställe i närheten och sen lekte vi vidare. Dock är de så jäkla tragiskt med alla föräldrar som har näsan i sin mobil medans barnen leker. Jag använder min mobil till att fota och sen lägger jag ner den. Stackars barn , hur ska det blir i framtiden med dessa föräldrar som måste kolla facebook i lekparken. Sen en annan sak som störde mig var att en pappa lät sin 6- åriga son vara naken i lekparken. Såg så konstigt ut med en sån stor pojke som åkte rutchkana naken.


 


Dagens utflykt blev till kungsbyn. Vi vaknade och bestämde oss för att åka dit och försöka hinna med älgmatningen för förra gången vi var där missade vi älgarna. Vi hann och det var väldigt spännande. Både Albin och Joel (och Jens och jag) klappade älgarna.


 


En riktigt mysig dag men det var galet varmt. Dom har ju fått in ormar som är så otroligt stora och när de var ormklappning så gick vi vår väg...usch inget djur för mig.Dock var griskultingarna så söta att jag skulle kunna sitta och titta hela dan på hur dom busade. Albin fick rida som avslutning innan vi åkte hem och rensade ur garderoben uppe. Så otroligt skönt.


 



Tänk vad tiden går, här är Albin i Maj 2013 och sen idag...


 


Hahahah nu har jag precis skrattat åt LARSSON  som var med på idol precis. Han är så jäkla skön! Inget idol för honom men han hade ju en baktanke med att ha sitt bandsnamn på t-shirten! Grymt!


/ A


 
 
Ingen bild

mamma/mormor

26 augusti 2015 17:53

Vad mycket roligt ni och barnen gjort på er semester👫👬
Ser ut som Albin sitter på samma traktor som för två år sedan�
🚜💖😘 Nu ser vi fram emot Mallorca resan✈🌞🏊

 
Ingen bild

Pillan

26 augusti 2015 22:17

Va mycket roliga lekparker det finns kring er :). Ni verkar ha det toppen på er ledighet. Fortsätt att ha det härligt på Mallorca :). Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fröken Svår - Onsdag 10 april 13:00

Sist vi hördes så var ju frågan om Joel skulle orka med att laga mat då han haft feber dagen innan men han blev frisk och orkade genomföra den sista bjudningsmiddagen för varandra. Det var samtidigt dags för första mello deltävlingen. I denna famil...

Av Fröken Svår - Fredag 2 feb 17:15

2024 har startat men låt oss gå tillbaka ett steg till 2023.   Jag hade riktigt julkänlsa inför julen 2023. Ingen stress, ingen press och massor med snö. Jag verkligen njöt av lugnet trots att vi gjort annorlunda då Jens var ledig mellandagarna o...

Av Fröken Svår - 31 december 2023 10:30

Årets sista dag idag som skrivs ut 123123 om man hade bott i ett annat land . Enligt tradion så brukar jag sumera året här inne genom att gå tillbaka och se vad vi gjort.    Januari:   Vi började det nya året med att åka upp till kungsberget ...

Av Fröken Svår - 23 december 2023 15:27

I början på oktober så var vi syskonskaran med några av våra barn på AIK match. Jens körde gänget till matchen och åkte sen vidare till mulle meck parken och lekte.         Så har vi firat pappan i familjen som fyllde 37. Detta firades med ke...

Av Fröken Svår - 1 oktober 2023 18:15

Semestern är förbi och hösten med tillhörande vardagen är här. Jag vet inte vart tiden tar vägen, det känns som man inte hinner någonting. Känner mig ledsen och glad på samma gång. Harmoni med vissa saker och oroligher med andra. En typ av balans. Me...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards