Amodernmyth

Alla inlägg den 17 augusti 2015

Av Fröken Svår - 17 augusti 2015 20:46

Vi vet inte hur länge vi blir kvar här. Vädret verkar lovande framöver så då är de så skönt att sitta här och njuta och slippa sitta på vår radhustomt och stirra in i grannen stringklädda bakdel. Men Albin börjar längta efter sina leksaker så idag åkte vi in till leksaksaffären och han fick välja vad han ville...han bestämde sig för en liten plastvarg. Han var så nöjd! Joel fick en lastbil. Sen handlade vi mat och de är så kul att titta runt på folk när Albin är med för han pratar om så roliga saker att folk stannar till och ler. Jag vet inte ens vart han får allt ifrån. Han är väldigt lyhörd så vissa ord hör han på nyheterna tror jag. Idag när vi gick in på Coop så sa han " Mamma, det luktar rök. Jag tror det var tjejen som satt och tiggde som rökt" Jag var helt chockad, dels att han vet hur cigarettrök luktar (vi som inte röker) och sen att han visste att de kallas för tiggare. När jag packade i varorna i kassarna kom Albin och fråga hur de gick och om han kunde hjälpa till. Kvinnan som stod bredvid öste beröm över vilken fin och duktig kille han var. Man blir så stolt. Älskar att sitta och prata med honom för han är så förståndig. Igår sa han att han ville leka mer med mina barnbarns kompisar men menade min kusinbarn. Sötnos! Joel pratar massor och härmar hur ankorna låter. Så oroligt söt och go älskade lillebror. Jag är så stolt över mina barn. /A


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards