Amodernmyth

Direktlänk till inlägg 30 juli 2015

Massa roligt att längta till i detta höstväder...

Av Fröken Svår - 30 juli 2015 12:58


 
Torsdag redan, veckan svishar förbi trots att man inte gör någonting. Man har ju inte lust med någonting i detta väder. Tur att barnen är så lugna och finner sig i att kolla på film och leka inomhus. Tur nog har ju Jens sin långa semester kvar på 4 veckor så kanske kommer sommaren då. Men det är egentligen inget synd om mig för jag har mkt kul att se framemot.


Först Mallorca med familjen , köpt sol är ju den bästa ;-)  Sen fyller jag ju 30 i oktober och i present av mamma och pappa så har jag fått en London resa tillsammans med mamma. Vi ska gå och kolla på Michael Jackson musikal och mysa. Men tänk att jag ska sova utan barnen i 3 nätter. Ahh jag kommer gråta floder!  Så var de bestämt hur min 30 års dag ska firas.Vi åker båt till Tallinn dagen innan min födelsedag och på själva födelsedagen så börjar vi dagen på båten med champangefrukost och sen kliver vi av och checkar in på ett spa hotell i Tallinn. Bad, spa behandling , god mat och dryck. Så sover vi en natt där och åker hem på torsdagen. Helt perfekt. Så det blir alltså Spanien, England och Estland!


 


Sen sist har vi firat brordottern och svägerskan. Var även iväg och försökt hitta sommarkläder till resan. Har ju ingenting att ha på mig och när man går ut och äter på kvällarna i spanien vill man ju klä upp sig också.


Så funderar jag ju på 30 års fest och velar fram och tillbaka men nu har jag kommit så pass långt att jag bestämt datum och kollat upp barnvakt. Men jag kanske hinner ångra mig, haha. Det som känns jobbigt är att jag tänkte bjuda så pass få att de känns löjligt med en lokal men de känns så jobbigt att bo i radhus och ha fest. Känns som grannarna blir så arga och jag med mitt samvete. Puh! Jaja vi får se hur de blir. Måste ju bestämmas inom några veckor för jag måste ju skicka ut inbjudan.



 


/A


 
 
Madde

Madde

30 juli 2015 13:59

Så mycket kul du/ni har framför er! Måste ju kännas jättebra. Speciellt i det här sk. sommarvädret... Lite sol skulle ju inte direkt skada.

http://maddesmirror.blogg.se

 
Ingen bild

Bitte

31 juli 2015 12:26

Vad mycket roligt du har att se fram emot😊 Kram

 
Ingen bild

Pillan

3 augusti 2015 21:55

Vad mycket roligt du/ni har att se fram emot, härligt att ha något kul som väntar framåt hösten också. Söta söta Joel <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fröken Svår - Onsdag 10 april 13:00

Sist vi hördes så var ju frågan om Joel skulle orka med att laga mat då han haft feber dagen innan men han blev frisk och orkade genomföra den sista bjudningsmiddagen för varandra. Det var samtidigt dags för första mello deltävlingen. I denna famil...

Av Fröken Svår - Fredag 2 feb 17:15

2024 har startat men låt oss gå tillbaka ett steg till 2023.   Jag hade riktigt julkänlsa inför julen 2023. Ingen stress, ingen press och massor med snö. Jag verkligen njöt av lugnet trots att vi gjort annorlunda då Jens var ledig mellandagarna o...

Av Fröken Svår - 31 december 2023 10:30

Årets sista dag idag som skrivs ut 123123 om man hade bott i ett annat land . Enligt tradion så brukar jag sumera året här inne genom att gå tillbaka och se vad vi gjort.    Januari:   Vi började det nya året med att åka upp till kungsberget ...

Av Fröken Svår - 23 december 2023 15:27

I början på oktober så var vi syskonskaran med några av våra barn på AIK match. Jens körde gänget till matchen och åkte sen vidare till mulle meck parken och lekte.         Så har vi firat pappan i familjen som fyllde 37. Detta firades med ke...

Av Fröken Svår - 1 oktober 2023 18:15

Semestern är förbi och hösten med tillhörande vardagen är här. Jag vet inte vart tiden tar vägen, det känns som man inte hinner någonting. Känner mig ledsen och glad på samma gång. Harmoni med vissa saker och oroligher med andra. En typ av balans. Me...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards