Amodernmyth

Alla inlägg den 12 maj 2015

Av Fröken Svår - 12 maj 2015 12:06

" Pussa varann, det är så mysigt tycker jag " sa Albin i lördags och förde Jens och mitt huvud mot varann. Kärlek   



Förra veckan startade med snoriga pojkar som fortfarande håller i sig. I torsdags var jag ute och käka med Fia på Royal Street. Hade hört så mkt positivt om deras hamburgare och visst var dom goda men jag hade nog förväntat mig ännu bättre.


 


I lördags var det städdag med samfälligheten och det gick riktigt hett till och det delades ut hårda ord och tårar mellan folk . Dock inte från eller till oss men spännande var det. Albin var med och hjälpte till och gissa om han charmade folket.. Hahah underbara pojke! Han fick en peng av en farbror för att han var så duktig. På kvällen hamnade vi hos mamma och pappa fast vi egentligen skulle ut på promenad ner till Barn och babymässan.


 


I söndags så fick vi hjälp att köra ner lite skit som legat i vårt garage ner till återvinningen sen tog vi bilen ner till barn och babymässan. Albin fick rida och titta på djuren och det avslutades med Mojje som sjöng och showade. Riktigt roligt för både föräldrar och barn. Sen blev det tacos trots att det var söndag ;-)


10 dagar kvar på dagis för Albin innan han tar sommarlov i över 3 månader. Åhh va det ska bli mysigt!!   


 


/  A


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards