Amodernmyth

Alla inlägg den 11 mars 2015

Av Fröken Svår - 11 mars 2015 21:02

I förra veckan fick jag ett brev från akademiska om att ta cellprov hemma själv. Funderade ett tag om jag ville och kom fram till att jag provar. Så nu får vi se om det blev godkänt och att provet är negativt.


 


Albin är ju inne i en fantastisk period. Vi var ute och gick igår och då mötte han en tant med stavar, då säger han högt  " Men är tanten ute och går med stavarna, vad har hon skidorna då ? "  Så sött!  Han älskar ju även att berätta " Kom ketchup så går vi" historier och igår i bilen drog han det bästa! " Det var två tanter som var ute och gick. Så blev den ena påkörd. Då sa den andre  Kom nu knäppis så går vi " Hahaha helt underbar.


 


Idag kom Karin och hälsade på mig och Joel. Vi hann prata en hel del och äta lunch. Jättetrevligt! Sen hämtade jag hem Albin från dagis och tog helg. Vi ska ju neråt småland nu för begravningen. Så vi gick hem och Albin rita en teckning som farfar ska få ta med sig i graven.


 


Idag hade Albin varit ledsen på dagis och när jag frågade varför svarade han. " För jag längtade efter dig, jag älskar dig så mycket. Kommer du alltid vara där,och älska mig? "  Älskade lilla förståndiga, tankfulla pojke.  Jag kommer älska er för alltid, både dig och din lillebror.    Joel som älskar att brottas med sin storebror i sängen. Han kiknar av skratt.


 


Ta hand om er och varandra.Ge komplimanger och våga att älska.  Livet kan vara kort, och är bara till låns.


/ A

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards