Amodernmyth

Alla inlägg den 3 mars 2015

Av Fröken Svår - 3 mars 2015 12:57

Tack för all omtanke här på bloggen och via sms efter bortgången av pojkarnas farfar.


I onsdags kom Benke och hjälpte oss att fixa taket som behövdes fixas. Så otroligt hjälpsam karl! Fantastiskt!


I torsdags tog jag och Mia tåget in till Sthlm för att gå på Bandit rock awards. På pendeln klev Liten Falkeholm från Tant Strul på och satte sig först mitt emot oss och sen framför oss. Jag vart starstrucked.  Vi hann med god mat och massa prat innan det var dags för gala. Jättedåligt arrangerat men sällskapet övervägde det hela. Men coolt  när artisterna gick omkring bland allt vanligt folk. Sen när Electric boys spelade för fet för ett fuck tillsammans med bandit radioprataren RichiePuzz så vakna man till liv.


Backyard babies delade ut pris.

 


En jättetrevligt kväll. Skönt att ha så nära till Sthlm utan att behöva bo där. Det gillas! När jag kom hem möttes jag av denna lilla lapp. Finaste Jensen   


 


I lördags så sa Albin att han var bajsnödig så jag sa åt honom att gå på pottan. Efter en liten stund hörde jag papper och sen lite plums i toan så jag gick in på toaletten och då skiner han som en sol och säger " Jag kunde själv " . Så han hade torkat sig och tömt innehåller från pottan ner till toaletten. Söt! Dock fick vi torka lite till men det var så gulligt.


På kvällen i lördags var det dags att fira svägerskan som fyllde 35. Jättegod mat och dryck och på småtimmarna blev det dans. Riktigt trevligt och vi var inte hemma förens vid 03 men det var värt att vara lite trött dan efter.


 


På söndagen vaknade jag upp med halsont som bara blev värre och värre. Jens och Albin åkte och köpte allt man kunde tänka sig på apoteket. Sen åkte dom till Coop och Jens sa till Albin " Vad ska vi köpa då? "  En blomma till mamma kanske hade han svarat. Sötnosen! Så dom kom hem med en vit blomma som Albin valt. Dock blev halsontet värre och hela kroppen värkte och så feber så igår fick jag komma till läkaren som bara behövde titta in i munnen för att se att jag hade halsfluss men dom tog prov iallafall. Sen hade jag förhöjd sänka . Så nu äter jag penicillin.


 


/A


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards