Amodernmyth

Alla inlägg den 4 januari 2015

Av Fröken Svår - 4 januari 2015 19:23

Nyårsafton var mysig men det är något i min kropp som inte gillar nyår och det gör mig lite deppig på något konstigt sett. Jag har faktiskt ingen aning vad det beror på.

 


Pojkarna sov middag tillsammans. Så fina att man bara kan stå och titta och njuta . 


 

Vi  klädde upp oss och lyxade till det och Albin drack mjölk med lysande drinkpinnar i.


 


Ja det vart mat och god dryck och Håkan Hellströms konsert från Ullevi.


Bara efterrätten som kom på bild...

 


Albin orkade vara vaken till tolvslaget tack vare att han sov middag och skålade med vatten och såg alla raketer, sen somna han som en stock. Så mysigt att få pussa, krama och önska honom ett gott nytt år.   


 


På nyårsdagen så monterade vi ihop Joels bil och han var väldigt nöjd med den.


 


Idag har vi varit iväg och firat Alexander som blev 1 år på nyårsdagen. Jens är ledig imorgon så det är mysigt med långledigt tillsammans. Sen är det bara 1 år kvar tills jag börjar jobba igen. Börjar 4 januari 2016 så nu har jag 1 år på att tänka hur jag ska göra.


Året 2015 ska ju bli året då jag ska ha högre tankar om mig själv... Jag duger som jag är och är det någon som inte tycker det så tack o hej. Vill folk prata illa om mig så gör det då,  jag ska inte ta åt mig. Jag ska stå upp för mig själv, vara snäll mot mig själv. Gå in med en positiv inställning till det mesta och rensa bland negativitet.  Prioritera annorlunda och skratta mycket. Jag ska växa och ta för mig. Våga tro att det finns folk som tycker om mig och försöka jobba bort mitt bekräftelsebehov som jag har när det kommer till min personlighet. Att våga satsa, och förändra. Värdera min tid och sluta ödsla tid på alla överanalyseringar jag ägnar mig åt!


God fortsättning!



/ A

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards