Amodernmyth

Alla inlägg den 27 oktober 2014

Av Fröken Svår - 27 oktober 2014 20:29

I fredags åkte Albin och jag och handlade och då säger Albin högt " Mamma, du brukar ha blöja." På en sekund har han fått alla i gången att titta på oss. Nej men inte har jag blöja svarar jag. " Jo sån här blöja brukar du ha" och så håller han upp ett storpack maxibindor. Haha underbara unge.


Idag hörde Albin ett barn ropa på sin pappa och då vände han sig mot Jens och sa " Han heter samma som du pappa".


Albins självporträtt ritat på förskolan.

  


I lördags åkte vi ner till stan och gick in till Hannas butik färgnyans och köpte färg till trappen som ska bli vit. På eftermiddagen/kvällen var det bordshockey WM med familjen Norell igen. Återigen vart bror Fredrik segrare så nästa år blir det att gå till dom igen. Inte oss emot, de bjöd på god mat och dryck ;-) Så vart det utomhusbad för dom som hade lust. Albin trivdes som fisken i vattnet.


 


Är inne i ett köpsug just nu så vi har köpt ny laptop som jag skriver ifrån nu. Även köpt en symaskin och massa tyger och grejer så ska jag sy egna napphållare och dregglisar.


Höstlovspojkarna   

 


Idag har jag bakat fem olika sorterts kakor inför min födelsedag imorgon. Allt gick i ett kör. Jag hade egentligen tänkt köpa fika bröd men så bara poff fick jag för mig att baka. Jens slutar tidigt imorgon så han ska bjuda ut oss på lunch.


Albin i maj 2014 och Albin oktober 2014. Det händer en del på fem månader.

 


Igår kollade jag på Måns Möllers show som handlade om hans autistiska son. Jag grät floder när det var slut. Jag kunde verkligen inte hejda mig. Den berörde mig mycket.


 / A

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards