Amodernmyth

Alla inlägg under augusti 2014

Av Fröken Svår - 1 augusti 2014 21:32

I onsdags åkte vi till fjärilshuset. Precis när vi kom in så tittade vi på karp fiskar och en kille stoppade ner sin hand till dom och en fisk bet honom och han fick panik och smällde ner hela handen i vattnet så det kom en STOR dusch på mig. Dyngsur på hela tröjan och kjolen och redo att gå in i den kvava luften.


 


Vi såg inte många fjärilar, kanske två olika sorter dock var dom riktigt stora. Annars var de lite fiskar, papegojor, grodor och sköldpaddor. Vi var inte alls nöjda. Dock så vägde hajarna upp det hela. Hajar är ju världens coolaste djur tycker jag! Jag skulle kunna stå där i timmar och bara titta men det var ju tokvarmt där inne. Utanför hörde man åskan mullra.


   


Eftersom man inte får ha barnvagn där inne så fick Joel prova våran ergobaby för första gången. Riktigt bra och han sov sig igenom hela besöket. Idag har han och jag dansat medans han satt i den och då somna han också. Så väldigt bra betyg!

 


Efter fjärilshuset som vi endast stannade knappa timmen så åkte vi och åt mat i Kista centrum och shoppade lite innan vi for hem. 


Igår kom Janne och Jennie till oss på middag. På kvällningen käkade vi langos och vi hann med lite yatzy och jag fick yatzy på det sista slaget. Woho ;-) Janne filmat lite och gjorde en häftig video om kvällen. Riktigt roligt! Vi gick inte och la oss förens 03:30. Dom hade med sig massor med fina saker både till pojkarna och till oss. Så gulligt! När dom åkte hem gav vi Albin och Joel lunch och sen gick vi och sov hela familjen. Jättemysigt!



Nej nu ska jag göra i ordning kyckling till morgondagens utflykt.


/ A  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards