Amodernmyth

Alla inlägg den 29 april 2014

Av Fröken Svår - 29 april 2014 19:26

Rubriken kommer från när vi kollade på prinsessan Estelle förra veckan på tv med Albin. Så fort Estelle var ur bild så sa han " Vart har prinsessan Estelle kagit ( Ja med K istället för T) vägen. Det kommer så mycke underbara meningar ifrån honom så man vill bara spela in allt han säger.



Idag var det dags för mvc igen. Jag skulle gå själv men när jag åker ner mot mvc så ser jag en bil som jag känner igen och det var våran. Jens hade gått från jobbet för att följa med och jag blev jätteglad!! Det visade sig att pyret ligger med huvudet neråt nu så inga mer planerade besök till Uppsala. Haha herregud vilken resa det här är fram och tillbaka. Men nu hoppas vi att pyret rättat in sig för att komma ut! Men gärna inte imorgon på valborg eller på torsdag för då fyller mamma år, haha.


Provade och kolla vad namngeneratorn har för förslag på namn åt oss...


 


/ A

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards