Amodernmyth

Alla inlägg den 23 april 2014

Av Fröken Svår - 23 april 2014 21:12

I Jens påskägg så låg nya hobbit filmen på blue-ray. Jag gillade inte första hobbit filmen så jag sov medans han kollade den han fick nu. Men jag ääälskar låten från filmen. Så lugn och fin!


Resten av påskhelgen blev väldigt lugn. Albin fick en fästing som satte sig så dumt och var svår att få bort och han ville absolut inte. Men det gick bra till slut.


Vi njöt av det härliga vädret och i lördagskväll lyxade vi till det med chokladfontänen. Herregud så gott det var!


 


Man var proppmätt till slut men oj vad jag längtar tills nästa gång !


 



Det blev även premiär cykeltur för killarna i helgen. Man har verkligen varit bortskämd med härligt väder dessa dagar. Men man bli fundersam på dom som släpper ut sina barn i Albins ålder i bara shorts och t-shirt. Många såna exempel här utanför oss. Vad ska dom då ha i sommar när det är riktig värme? En gäng med nakenfisar som leker här utanför ;-)


 


Igår så var jag och Albin till mvc och mätte mage, tog prover och pyret låg med huvudet neråt. Ingen är gladare än vi men den är ju trots allt väldigt busig den här bebben. Idag så var det maskerad på Albins dagis. Så jag lämnade av en liten spindelman där idag. Roligt när dom hittar på lite extra roliga saker med barnen.


 


Nu på kvällen så var vi på cirkus. Spännande och väldigt mycke folk.


 


Man kan föra långa diskutioner om cirkus och djurplågeri men showen var bra faktiskt. Inte så dålig som vi trott när det är en sån här resande cirkus. Albin var jättenöjd och han som älskar hästar och hundar njöt när hundarna åkte rutchkana och hoppade igenom ringar. En riktigt mysig kväll för hela familjen.


 


Nej nu ska jag måla naglarna ( det mest rofyllda jag vet haha) och så får vi se vad morgondagen har att erbjuda!


/ A


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards