Amodernmyth

Alla inlägg den 25 mars 2014

Av Fröken Svår - 25 mars 2014 09:53

Helgen är över och fredagen och lördagen var jättehärliga. I lördags åkte vi ner på stan och Albin fick köpa bilar och blev så nöjd. Sen åkte vi till hamnen och matade fåglar. Det är ett favoritnöje för vår lilla kille.


 


Hemma så tog vi tag i kökslådor och skåp och gjorde i ordning och rensade. Sen gjorde vi hallonpannacottapaj som skulle stå i kylen några timmar. Den vart riktigt god!! På kvällen bäddade Albin åt sig och kossan på golvet och somnade.


  


Pyret växer så det knakar också.  Har väldigt mycke förvärkar denna gång. Med 40 dagar kvar så ser magen ut såhär


 


På söndagen vaknade jag upp med magsmärtor och jag fick inte behålla någon mat. Natten till måndag vart det knappt någon sömn och igår hade jag väldigt ont fortfarande och så fort jag åt nått så kom det ut. Idag känns det som att magen är på bättringsvägen. 


Vardag igen och det betyder att Albinson är på dagis och jag lider. Fy fan jag blir helt deprimerad av att ha honom där. Bröt ihop i bilen igår igen. Han är ju så ledsen när jag lämnar honom och hemma säger han " Nej inte dagis, Albin är ledsen på dagis" . Man märker verkligen hur mycke han trivs hemma i lugnet. Han kan leka med sina bilar en hel dag utan att blir rastlös. Påfrestar mitt humör jättemycke och jag känner mig väldigt ledsen alla dagar han är på dagis. Så såg jag förskolebussen och tänker : Tänk om jag tar bort honom från dagis och så hamnar han där sen när det är dags igen


 


Så just nu är jag mest ledsen, men på torsdag så har Jens semester så då får vi samla familjen igen. Vi har mycket att uträtta inför pyrets ankomst. Herregud det är ju bara 1 månad och en vecka till BF, tiden går fort.


/ A


     


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards