Amodernmyth

Alla inlägg den 21 februari 2014

Av Fröken Svår - 21 februari 2014 20:02

   Natten till torsdag var hemsk och det vart ingen sömn för mig och Jens då Albin hostade 50 ggr i minuter. Lät precis som krupphosta men inget av det vi provat förut fungerade så vid 05:30 ringde vi 1177 som lyssnade och tyckte vi skulle åka till akuten. Jens och Albin åkte till akuten och jag tog mig gråtandes till jobbet. Kände mig som världens sämsta mamma som inte kunde följa med. Dom fick komma in snabbt och doktorn var jätteduktig och sa att vi kan släppa våran oro för astma helt för det är det absolut inte utan det är falsk krupp. Men ibland är det så att dom vanliga knepen inte fungerar.


Trött och gråtig åkte jag till jobbet men jag slutade vid 13 då jag mötte upp Mia och vi åkte in till Svt huset. Vi fikade länge och hann prata en massa innan det var dags att ta plats i skavlan studion. Vi fick/tog dom bästa platserna och bakom oss satt bloggerskan Angelica Blick och skådespelaren Ellen Bergström från Elsas värld.


 


Skavlan var på gott humör och skämtade med oss innan inspelningen började. Norges finansminster var för ut och han pressade hennes ganska hårt. Sen kom proffsboxaren Frida Wallberg och berättade sin gripande historia. Sen var det ju dags för Mr Leto och han var fantastiskt! Han mobil ringde under intervjuven men det tror jag dom klipper bort. Jag fick faktiskt ögonkontakt med honom eftersom vi satt precis vid kamerorna. Han tittade mycke ut i publiken medans norskan och svenskan tittade mest på skavlan. Efter Leto så kom sångerskan Lorde in och pratade innan hon framförde sin hit Royal.


 


En fantastisk upplevelse och det är kul och se hur allt går till. Vi fick ju massera personen framför för att stämningen skulle lättas upp. Haha jag med min bacillskräck tyckte de var sådär :-P.


Mr Leto går ut och innan han lämnade så vinkade han åt vårt håll!

 


Alla bilder är tagna med Mias telefon eftersom min var avstängd och den tar inge bra bilder heller.  Nu är det snart dags att bänka sig framför tvn och kolla på programmet.



5 arbetsdagar kvar!!


/ A


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards