Amodernmyth

Alla inlägg den 13 februari 2014

Av Fröken Svår - 13 februari 2014 20:31

Vi håller oss friska men man vågar lixsom inte ropa hej ännu. Så glad att pyret fortfarande är i magen när vi hade magsjuka. Tänk och ha ett litet spädbarn att ta hand om också. Men det hade ju gått det med, allt går! Dock var de en speciell känsla att kräkas med ett barn i magen må jag säga ;-)


Något roligt har ju skett denna vecka också. Jag har fått med mig mamma på backstreet boys konserten 13 mars. Ska bli så grymt roligt faktiskt! Sist hon var med mig på Bsb var för 16 år sedan! Ha tiden går och priserna stiger verkligen. Nu får man ge över 500:- för en biljett och då när de hade sin storhetstid så var de bara runt 250:-. Tror det kommer bli en bra show och nya skivan är bra faktiskt.


Min gamla biljett!

 


Nu har min kära karl kommit hem från coop där han har shoppat mat till vår trerättersmeny imorgon. Familjemys är ju det bästa som finns!    Nu blir det film, Expecting som handlar om graviditet och vänskap (tror jag) .



"You find the truth in a child’s eyes
When the only limit is the sky
Living proof I see myself in you"

- Show 'em (What You're Made Of) - Backstreet boys


/ A

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards