Amodernmyth

Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Fröken Svår - 5 februari 2014 19:27

I lördags var min bror Henriks tjejer här och sov över till söndagen. Vi hann med att åka pulka, bygga snögubbe, spela spel, ha mellomys och baka bröd till frukost innan det var dags för Ida att spela match här i närheten som vi var och kollade på! Håbo tjejerna var jätteduktiga och vann! En jättemysig helg med två tjejer som är så otroligt artiga och alltid frågar om man behöver hjälp med något!   


 


 


 


Själv är jag hemma från jobbet då jag knäckte till min rygg igår när jag lyfte spolarvätskekartonger på jobbet. Gjorde det redan vid 11 men jag trodde det skulle kännas bättre och härdade ut men när jag kom hem var det bara att lägga sig och imorse var det sämre. På förmiddagen har jag fått en rejäl förkylning också som man bara känner blir värre :-(  Så himla trist när jag inte har så många dagar kvar att jobba!! Får ju så dåligt samvete när jag är borta från jobbet oavsett om jag är sjuk eller om jag vabbar. Men på previa blev dom chockade att jag plockar så tunga grejor (bilbatteri, olja, spolarvätska, grillkol, 10 kg saltkartonger/hinkar) såhär i vecka 28. Uppskattningsvis så lyfter vi ju 10 ton på en dag och det är ju en del för kroppen när man även har en bebis där i! Men som sagt snart är jag hemma och får vila.


 


Igår när vi hämtade Albin på dagis så berättade fröknarna att Albin och Ellinor gått och kramats på utegården och även inomhus hela dagen. När dom sen skulle gå in på en annan avdelning och leka så säger Albin " Älskar dig Ellinor". Aahhh jag tror jag dör lite av söthet!! Dom där två är för goa!   



/ A

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards