Amodernmyth

Alla inlägg den 30 januari 2014

Av Fröken Svår - 30 januari 2014 19:35

Jag hinner inte med att uppdatera här och lusten finns inte heller. Men helgen som var, var bra. Albin och jag hade mysigt på fredagen men jag sov som vanligt dåligt när Jens är borta. På morgonen skulle vi fått besök av Karin och Vincent men Karin hade blivit dålig så det blev inställt. Vid lunch kom pappa Jens hem och vi åt lunch sen sov vi alla tre en lång middagslur!


Albin var dålig måndag, tisdag och onsdag så då var Jens hemma med honom igen. Men nu är han piggare igen!


    


Veckan har gått väldigt fort så nu är det ju dags för en ny helg som innehåller besök av Ida och Elin. Man kan ju inte ens säga att vi ska vara barnvakt för dom är ju så stora och sköter sig så bra själva men dom ska iallafall sova kvar här. Jättemysigt!! Det blir pulkaåkning och mellomys!


Nu har jag har bara 21 arbetsdagar att jobba och sen ska jag inte jobba förens den 4 januari 2016 igen!! Gud vad jag ska njuta av mina två underbara barn då! Vi passade på och bokade en Helsingforskryssning i början av mars eftersom Jens har semesterdagar att ta ut och jag  och Albin är ju ändå hemma och vill hitta på något roligt :-) Otroligt billigt var det också !


 


Trevlig helg på er!


/ A



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards