Amodernmyth

Alla inlägg den 13 januari 2014

Av Fröken Svår - 13 januari 2014 18:32

Vilken härlig helg och vilken underbar känsla när det äntligen kom lite snö!!


I lördags ställde vi klockan på 08:00 ( Denna familj består ju utav tre tröttmössor ) och sen åt vi frukost och gjorde oss i ordning för att kolla på syskonbarnet Ida som spelade fotboll nere i idrottshuset. Jätteduktig var hon och dom vann matchen!


 


Efter det tog jag mig upp på stan för att hitta en present till lille Alexander. Jill och Henrics 10 dagars bebis. Efter det åktes det vidare för att tvätta båda bilarna. Albin kläddes i regnställ och var med.


 


Vid lunch blev det mc donalds lunch med bror Fredrik och hans familj innan det var dags att åka hem och lägga Albin. När han vaknade åkte vi till Jill, Henric, William och lille Alexander. Åh så söt han var och så liten. Var länge sen jag höll en sån liten bebis! Vi fick god mat och vi hann prata en massa innan vi for hemåt vid 23. Albin hade då somnat i min famn. Så glada att vi fick komma och hälsa på redan när han var 10 dagar och dessutom blev bjudna på mat.  Det borde varit vi som kommit med mat åt dom!


Tog inga bilder i lördags så jag lägger upp den här på Albin och William från i somras.

 


På lördagen satte vi på oss massor med kläder och gav oss ut i kylan. Buurrr....Men det var roligt för Albin och åka snowracer :) När vi var genomfrusna gick vi hem och gjorde våfflor till lunch innan det var middagssovning för Albin. När han vaknade plockade vi ner julgranen och Albin provsmakade pepparkakshuset innan vi kastade sönder det . Det tyckte han var roligt och skrattade så han kiknade ;)

 


/  A


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards