Amodernmyth

Direktlänk till inlägg 31 december 2013

Året 2013

Av Fröken Svår - 31 december 2013 15:00


Januari 2013 började med besök nere i Vimmerby hos släkten på pappa Jens sida. Vi köpte även en ny soffa!


    


Februari 2013 så hade jag tjejschalgerkväll här hemma. Vi fick även besök av kusinerna från frödinge där vi både hann med ett besök på Leos lekland och dricka en massa vin ;-)


 


Mars 2013 besökte vi gammelmormor och gjorde en supermysig resa till Puerto Rico på Gran Canaria! Ett minne för livet!


 


April 2013 så byggde vi (vi = Jens) våran fina altan!


 


Maj 2013 så hade vi semester hela familjen då vi hann vara både i Gränna, åka till kungsbyn och kolla på djur och ta en weekend till Tallin.

 


I Juni 2013 började jag att jobba men det förträngdes med roligheter som 30 seconds to mars på gröna lund, en fantastisk trallfest, midsommar och gränna besök dit kusinerna från frödinge kom också!

 


Juli 2013 så sov Albin borta för andra gången i sitt liv då vi checkade in på hotell Brommavik och gick på Iron Maiden. Vi slog även till på en ny pendlarbil!


 


Augusti 2013 så hade jag en semestervecka då vi hann med att göra ett Vimmerby besök, Se på prideparaden i stekhetta, gå på kräftskiva hos bror.  Vi åkte även till parken zoo & grändby 4H gård och mamma och jag åkte på en underbar räkkryssning här i Enköping som bjöd på det vackraste vädret! Vi fick även reda på att vi skulle bli föräldrar igen!


 


September 2013 vart en svart månad då min älskade mormor gick bort fredagen den 13 september. Det är inte mycke bilder tagna denna månad men dom jag bjuder på är ifrån Måns fotbollsskoleavslutning och Albin klappar get på mickelsmäss!


 


Oktober 2013 fylldes av sorg i början då vi begravde min mormor men i slutet av månaden så var de min födelsedag ( Åh vad jag älskar att fylla år ) och frödinge kusinerna kom upp och besökte oss! Det spelades även Norells årliga bordshockey turnering hemma hos Freddan som även i år tog hem segern.


 



November 20130 fylldes med en hotellvistelse i Eskilstuna och julförberedelser.

 


December 2013 så fick äntligen se pyret för första gången! Håkan Hellström i Västerås, Albin fyllde 2 år och vi fick en härlig julafton!


    



2013 är ett år som skänk både glädje & sorg! Fantastiska minnen med resan till Gran Canaria men deppigt när mormor gick bort. Att börja jobba tog hårt psykiskt då jag saknade min lilla pojke så mycke om dagarna. Även när han började på dagis kändes jobbigt.


Jag hoppas att 2014 bjuder på mer lycka och många fina minnen och skratt!


Gott slut och Gott nytt år!


/ Annika


 
 
Ingen bild

Sol

1 januari 2014 01:38

Godt Nytt År, Annika...Håper det blir et bra år :o)

 
Ingen bild

mamma/mormor

1 januari 2014 18:32

Många fina bilder och minnen från det gångna året. Mina ögon tårades i både glädje och saknad.
Hoppas på ett härligt år 2014. ♡♡♡♡

 
Madde

Madde

2 januari 2014 11:18

Så ambitiöst av dig att göra en årsresumé! Kul! Gott Nytt!

http://maddesmirror.blogg.se

Fröken Svår

4 januari 2014 19:29

Ja det tog lång tid men det var skoj att gå igenom årets bilder! :)

 
Ingen bild

emilia

2 januari 2014 19:36

Fint inlägg! Kul och följa vad som har hänt :) kram*

Fröken Svår

4 januari 2014 19:29

Kul att folk följer med oss och ännu roligare med kommentarer ;) Kraam

 
Ingen bild

Pillan

2 januari 2014 22:41

Fina bilder, kul att se lite av hela året! Ser fram emot att följa er 2014 också :) Kram

Fröken Svår

4 januari 2014 19:30

Ja du får följa här och sen får du maila vad som händer i era liv ;) Kraam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fröken Svår - Onsdag 10 april 13:00

Sist vi hördes så var ju frågan om Joel skulle orka med att laga mat då han haft feber dagen innan men han blev frisk och orkade genomföra den sista bjudningsmiddagen för varandra. Det var samtidigt dags för första mello deltävlingen. I denna famil...

Av Fröken Svår - Fredag 2 feb 17:15

2024 har startat men låt oss gå tillbaka ett steg till 2023.   Jag hade riktigt julkänlsa inför julen 2023. Ingen stress, ingen press och massor med snö. Jag verkligen njöt av lugnet trots att vi gjort annorlunda då Jens var ledig mellandagarna o...

Av Fröken Svår - 31 december 2023 10:30

Årets sista dag idag som skrivs ut 123123 om man hade bott i ett annat land . Enligt tradion så brukar jag sumera året här inne genom att gå tillbaka och se vad vi gjort.    Januari:   Vi började det nya året med att åka upp till kungsberget ...

Av Fröken Svår - 23 december 2023 15:27

I början på oktober så var vi syskonskaran med några av våra barn på AIK match. Jens körde gänget till matchen och åkte sen vidare till mulle meck parken och lekte.         Så har vi firat pappan i familjen som fyllde 37. Detta firades med ke...

Av Fröken Svår - 1 oktober 2023 18:15

Semestern är förbi och hösten med tillhörande vardagen är här. Jag vet inte vart tiden tar vägen, det känns som man inte hinner någonting. Känner mig ledsen och glad på samma gång. Harmoni med vissa saker och oroligher med andra. En typ av balans. Me...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards