Amodernmyth

Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Fröken Svår - 8 oktober 2013 18:15

Tisdag igen... Albin är piggare och den nya medicinen verkar ha gjort susen. Så himla skönt. Måste ju bara skriva att han kissade på pottan för första gången i söndags. Haha tänk att man kan bli så stolt över en plasttoa och lite kiss!


Annars så har vi ätit fisk för denna vecka. Enda sen jag fick veta att jag var gravid med Albin så har vi ätit fisk en gång i veckan ( Ja det finns väl nått undantag men i princip varje vecka iallafall). Så denna vecka blev det fiskgratäng. Jag njuter inte direkt av maten men den smakar heller inte illa. Torsk tycker jag är en okej fisk. Men nu efterlyser jag om ni sitter på nå bra fiskrecept att dela med er av??  Alltid skoj med ny inspiration!


Idag skulle de varit föräldramöte men de blev inställt i sista sekund. Nytt datum skulle komma.

Sen fyller min fina 27 år imorgon! Tänk att han var en nybliven 18 åring när vi blev ett par. Herregud vad tiden går  


Nu blir det en dusch och försöka att känna sig mindre mätt. Otroligt törstig är jag men det är ju jobbigt när man är mätt. Vill ju hinka i mig vatten men då blir jag ju bara ännu mättare. Hmm ja vilka problem.


Ha en fortsatt bra vecka så hörs vi!


Avslutar med mitt lilla brödbud som brukar komma på söndagar.

 



/ A  



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards