Amodernmyth

Alla inlägg den 2 oktober 2013

<3

Av Fröken Svår - 2 oktober 2013 19:27

 



Begravningen igår var otroligt jobbig. Hela dagen gick jag runt och kändes som att jag skulle kräkas! Vi lämnade Albin på dagis vid 10 och sen åkte vi vidare till Eskilstuna. Jag kan knappt svälja när jag tänker tillbaka på gårdagen, den var fin samtidigt som den var såå otroligt sorlig. Älskade lilla mormor, jag saknar dig så att mycket att hjärtat blöder. Det känns som ett stort hål i mitt hjärta.  


Så fort jag tänker på henne så börjar jag gråta. Fick blinka bort tårarna när jag var på väg in till jobbet idag. Känns fortfarande så overkligt att aldrig få krama om henne och känna det där speciella tyget om handflatan eller se henne skina upp när vi kom på besök.


Har ett sånt fint minne av henne när jag kom till henne när jag var ungefär 15 år med bild på Kurt Cobain och hon sa att han var en riktig snygging. Haha världens coolaste mormor!    Önskar verkligen att jag kunde glädjas med alla fina stunder vi haft men just nu är sorgen så stor och det gör så ont.



Albin ritade en teckning till gammelmormor.


Usch nu har jag gråtit upp ett paket näsdukar under detta inlägget. Ska väl försöka tänka på annat. Albin sover och Jens är på hockey med Henke B.


/ A

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards