Amodernmyth

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Fröken Svår - 15 januari 2013 14:17

Har blivit nostalgisk och letar fram gamla bilder så jag kommer bjuda på någa godingar i detta inlägg!


Helgen bestod av massa mys med familjen och sen kom Jennie och hälsade på i söndags. Hon hade med sig paket till Albinson, himla snällt! Mycke prat blev de för att gå igenom allt som hänt sedan sist! Min jäkla tunga gjorde sig påmind i lördags så det var bara att bryta ihop och gå och lägga sig. Det börjar med lite ont och sen blir den som helt förlamad, och jag kan inte prata utan bara dregglar. Men tror att jag kommit på vad de kan vara så nu håller vi tummarna!



När jag letar igenom mitt barndomsalbum så ser jag ut såhär på de flesta bilderna. Synd att det inte fanns digitalkamera på den tiden så kunde man ju kanske raderat och tagit om! Eller så kanske jag var konstant arg! ;)

 


Annars så är soffan såld och den nya beställd med tillhöran soffbord! Längtar tills den kommer!! :)


Bröderna och jag tillsammans med vår farfar.

 


Sen har jag bjudit över några tjejer på middag i februari. Ska bli riktigt kul och jag är glad att nästan alla kunde komma och framför allt ville. Det är ju bara Jennie och Mia som träffat varann förut. Ska bli himla skoj! :)


Här är en bild på mig som liten. Albinson och jag är ganska lika =)

 


/A

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards