Amodernmyth

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Fröken Svår - 8 januari 2013 12:04

Julledigheten med hela familjen är över och jag känner mig faktiskt snuvad på den då jag mått som ett AS med min tunga/hals. Från början satt det mer i halsen men nu sitter det mer i tungan och jag har jättesvårt att prata ibland. Vi som skulle göra så mycke mysiga saker tillsammans, lilla familjen. Inget att göra åt men nog får jag känna bitterhet iallafall. Tur att jag var pigg en dag så vi kunde åka till Leo's lekland.



Hade en väldigt mysig helg i Vimmerby. Albin kollade bamse i bilen och sov lite och var jätteduktig hela vägen. Han blev sjuk under natten så jag tror han tyckte det var skönt att bara sitta still. Vi stannade i rimforsa för pizzalunch. När vi kom ner så vart det mys med farmor och farfar och Albin fick julklappar.


 


På lördagen var vi till Jocke, Pillan och barnen på middag. Tyra bjöd in till tårtkalas i hennes kök =)


 


Albin fick även födelsedagspresent   . Supermysigt att träffas igen men självklart hade jag svinont i min hals/tunga så jag hade jättesvårt att prata. Till slut kom det några tårar och jag var tvungen att ta tablett. Pillan hade gjort jättegod mat och jag hade så svårt och äta men jag fick i mig allt! =)  Efter någon timme började tabletten att värka och jag kunde bli mer människa igen och då vankades det god kladdkaka och kaffe! =)



Paketöppning, Kusinerna Karlsson & en trött Albin i Linus famn.

 


En otroligt söt Tyra som gillar grädde!   


 


På söndagen så kom faster Fia på besök också! =) Sen rullade vi hemåt med en jättesjuk liten Albinson. Tyckte så synd om honom när han hosta i bilen så han nästan kräktes. Men han var så duktig! Nu är vi bara hemma och vilar upp oss. Ångesten över att Albin börjar dagis i augusti tar koll på mig. Jag vill inte!! Även om det är långt kvar så går tiden så fort och usch nej jag får inte tänka på det. Tårarna bränner bakom ögonlocken!   


/ A


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards