Amodernmyth

Direktlänk till inlägg 25 november 2012

Helg..

Av Fröken Svår - 25 november 2012 19:05

I helgen har vi flängt runt och letat skor till Albin , hälsat på min mormor, storhandlat inför veckan , promenerat, provat nya maträtter och även hunnit ta det lite lungt.


Nu har jag äntligen köpt in glöggen jag suktat efter. Dock är det alkoholfri så man kanske ska slå in några droppar stark för att den inte ska bli så saftig i smaken.


 


Min hand gör väldans ont idag. Huden var så stramad så det sprack upp...

 


Kärlek kärlek kärlek!    

 


Gammelmormor, mormor & Albin

 


Jag undrar hur jag har kunnat fått en sån snygg man! Älskade Jens!

 


Igår var det dags igen för swingersgrannarna att kolla på p-rulle. Varje helg är det samma sak med dom som går runt endast iklädd handduk runt höften och sen är det p-rulle på tvn som står precis vid fönstret. Jag anser att folk får hålla på med vad dom vill bara jag slipper se det. Dom har ju även legat med sina swingersvänner i fönstret. Dessutom är den här personen en offentlig person som varit med i både tidningen & tv. Vill inte skriva ut namnet här men många vet vem han är. Skönt nog ska dom flytta nu så man kan gå ut i köket  & titta ut genom fönstret på övervåningen utan risken med att se hårdporr! Haha det roliga var att vi såg en gång när vi titta ut igår att dom satt och spolade filmen, antagligen har dom nått favoritklipp ;)


Tur att Albin är så liten och inte förstår vad som sker....


 


Imorgon ska vi till goa Karin & Vincent! :)


/  A

 
 
Madde

Madde

26 november 2012 20:56

Låter som bi haft en mysig helg! Jag vill höra vad ni tyckte om glöggen sen, lät väldigt spännande!

http://maddesmirror.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fröken Svår - Onsdag 10 april 13:00

Sist vi hördes så var ju frågan om Joel skulle orka med att laga mat då han haft feber dagen innan men han blev frisk och orkade genomföra den sista bjudningsmiddagen för varandra. Det var samtidigt dags för första mello deltävlingen. I denna famil...

Av Fröken Svår - Fredag 2 feb 17:15

2024 har startat men låt oss gå tillbaka ett steg till 2023.   Jag hade riktigt julkänlsa inför julen 2023. Ingen stress, ingen press och massor med snö. Jag verkligen njöt av lugnet trots att vi gjort annorlunda då Jens var ledig mellandagarna o...

Av Fröken Svår - 31 december 2023 10:30

Årets sista dag idag som skrivs ut 123123 om man hade bott i ett annat land . Enligt tradion så brukar jag sumera året här inne genom att gå tillbaka och se vad vi gjort.    Januari:   Vi började det nya året med att åka upp till kungsberget ...

Av Fröken Svår - 23 december 2023 15:27

I början på oktober så var vi syskonskaran med några av våra barn på AIK match. Jens körde gänget till matchen och åkte sen vidare till mulle meck parken och lekte.         Så har vi firat pappan i familjen som fyllde 37. Detta firades med ke...

Av Fröken Svår - 1 oktober 2023 18:15

Semestern är förbi och hösten med tillhörande vardagen är här. Jag vet inte vart tiden tar vägen, det känns som man inte hinner någonting. Känner mig ledsen och glad på samma gång. Harmoni med vissa saker och oroligher med andra. En typ av balans. Me...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards