Amodernmyth

Direktlänk till inlägg 24 september 2012

Mysig söndag!

Av Fröken Svår - 24 september 2012 17:12

Igår var det en fantastisk söndag som börjades med att jag vaknar av att Jens & Albin står och tittar på mig och sedan säger dom att dom gjort scones till frukost! Så otroligt gott!!


 

Sen tog vi oss ut och rensade förråd och Albin sov i sin vagn. Förrådet behövde verkligen rensas och vi slängde mängder av gamla VHS filmer. Sen ställde vi undan utemöblerna , klippte ner växter och drog av rabarberna. Vi avslutade det hela med att grilla korv. Vi skulle grilla på våran grill men vi hade inte tillräckligt med briketter så vi gick grilla på engångsgrill och det funkade det med. Albin fick smaka korv och tyckte det var mysigt! =)


 



Sen gick vi Albin och jag in och Jens åkte till återbruket och när han kom hem tände vi ljus och värmde upp oss och kollade på nya Johan Falk filmen medans Albin sov i famnen. Filmen var dålig med Kinnaman var bra som alltid ;)


Innan middagen så tog jag och Albin en varmt bad. Skönt skönt. Idag känner jag mig dock dålig och har ont i halsen, tänderna och är snorig. Så vi har hållt oss inne och  "eldat" i fejkkaminen.


Idag fick Albin paket på posten med två coola tröjor som han fick av sin farbror Jerry & faster Annelie! Tack tack tack säger Albin   


Idag kommer mamma och pappa hem från Cypern och då har pappa bara en vecka kvar att jobba då han sålt sin firma!


Nu vill jag krya på mig så det ska jag försöka med!


/ A  

 
 
Ingen bild

Jennie

25 september 2012 17:57

Gud va härligt med lite röj, du får gärna komma och röja lite i vårat garage ;) Hoppas du inte har blivit sämre med hals och snor. Kramisar

 
Ingen bild

Mia

28 september 2012 16:47

Mys med familjen e aldrig fel ;)

 
Madde

Madde

30 september 2012 11:56

Vilken lyxig start på dagen! Det är många som verkar vara förkylda nu, trist! Hoppas du mår bättre nu!

http://maddesmirror.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fröken Svår - Fredag 2 feb 17:15

2024 har startat men låt oss gå tillbaka ett steg till 2023.   Jag hade riktigt julkänlsa inför julen 2023. Ingen stress, ingen press och massor med snö. Jag verkligen njöt av lugnet trots att vi gjort annorlunda då Jens var ledig mellandagarna o...

Av Fröken Svår - 31 december 2023 10:30

Årets sista dag idag som skrivs ut 123123 om man hade bott i ett annat land . Enligt tradion så brukar jag sumera året här inne genom att gå tillbaka och se vad vi gjort.    Januari:   Vi började det nya året med att åka upp till kungsberget ...

Av Fröken Svår - 23 december 2023 15:27

I början på oktober så var vi syskonskaran med några av våra barn på AIK match. Jens körde gänget till matchen och åkte sen vidare till mulle meck parken och lekte.         Så har vi firat pappan i familjen som fyllde 37. Detta firades med ke...

Av Fröken Svår - 1 oktober 2023 18:15

Semestern är förbi och hösten med tillhörande vardagen är här. Jag vet inte vart tiden tar vägen, det känns som man inte hinner någonting. Känner mig ledsen och glad på samma gång. Harmoni med vissa saker och oroligher med andra. En typ av balans. Me...

Av Fröken Svår - 12 juli 2023 17:00

Midsommar är förbi och vi fick riktigt härligt väder. Arvid och Joel körde midsommarloppet och Albin sprang med Arvid. Efteråt fick alla barn medalj.  Så fint ordnat.                 Vi åkte tillbaka till landet och åt sill och mas...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards