Amodernmyth

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Fröken Svår - 14 september 2012 09:46

Dumma bloggappen tar ju inte med alla bilder som jag lägger upp så här kommer ett maraton med bilder på min lilla Albin. Det är ju det som händer om dagarna i mitt liv, allt kretsar kring honom och jag ÄLSKAR det! :)


 


Herregud vad det går undan för denna lille nu! Han är blixtsnabb när det kommer till att krypa och ta sig upp och hålla i möbler och framför allt klättra. Här klättrade han nästan hela vägen upp i trappen, jätteduktig och självklart gick jag bakom ifall han skulle ramla.


 


Igår när jag satt och skickade ett sms uppe i sovrummet och Albin stod och höll i sig i mitt nattduksbord så ser jag i ögonvrån att han klättrat upp på bordet och sekunden senare ställa sig upp!


 


Det är kul med det rörliga men det betyder också svårigheter med blöjbyten. Haha herregud det är en kamp vissa gånger att försöka att inte få nummer 2 utsmetat i hela badrummet! Snart blir det till att ta bort badkarsskötbordet också eftersom han inte ligger still.  Aj Aj är även ett ord som används flitigt om dagarna :)


 


För en som inte har barn eller kanske inte är intresserad av barn så kan det låta som att jag har en tråkig vardag men jag har den absolut bästa då jag får spendera varje sekund med min älskade lilla pojke som blir 9 månader på söndag! Jag är så lyckligt lottad och glad att jag inte tar ut så många mammadagar så jag kan vara hemma länge.   


 


I morgon är det fest och då ska Albin sova borta för första gången. Fattar inte hur jag ska klara det!!! Kommer sakna ihjäl mig efter honom!  Igår var vi och hälsade på hos mormor och morfar och så fick han bli nattad där för att känna igen lukten och trygghet där. Så Jens och jag var och handlade så fick han vara ensam en stund hos dom. Jag håller inte med dom som säger att det är viktigt att sakna men jag tycker det kan vara bra att Albin ser att vi går och kommer tillbaka för jag tror det skapar en ännu större trygghet hos honom.


Trevlig helg!


/A

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards