Amodernmyth

Direktlänk till inlägg 11 september 2012

Tvätt, matlagning och lycka!

Av Fröken Svår - 11 september 2012 16:19

Har precis vikt tvätt och fått hjälp av Albin . Vi lyssnade på Adele samtidigt och då gick det extra bra :) Hennes musik gör att jag blir alldeles sprallig av lycka!! Blev ingen träff med Karin och hennes lille idag då Albin inte är kry. Men jag ska höra av mig så fort han är frisk. Nu blir det till göra maten klar tills våran finaste kommer hem från jobbet! Kram på er!

 
 
Ingen bild

Pernilla

11 september 2012 21:25

Ja tänk vad musik kan få en att må bra och dessutom få hjälp av en liten sötis gör ju saken ännu bättre förstås:) Hoppas han är piggare nu, snoriga barn är inget kul man tycker ju så synd om dom små liven när näsan rinner. KRAM

 
Ingen bild

mamma/mormor

11 september 2012 22:02

Härligt att få hjälp med tvätten, det ska börjas i tid<3

 
Ingen bild

Brollan

12 september 2012 14:22

Bara tack och ta emot hjälpen så länge de vill.. När han är 15 lär han knappast vilja vika tvätt :) :)

Kram

 
Madde

Madde

12 september 2012 19:58

Vilken söt bild =)

http://maddesmirror.blogg.se

 
Alexandra Lykkehus

Alexandra Lykkehus

14 september 2012 00:15

Vilken tur att du fick hjälp! Tvätt är rätt tråkigt när man är ensam ;) Va söt han är din lille Albin! =)

http://lykkelig.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fröken Svår - Onsdag 10 april 13:00

Sist vi hördes så var ju frågan om Joel skulle orka med att laga mat då han haft feber dagen innan men han blev frisk och orkade genomföra den sista bjudningsmiddagen för varandra. Det var samtidigt dags för första mello deltävlingen. I denna famil...

Av Fröken Svår - Fredag 2 feb 17:15

2024 har startat men låt oss gå tillbaka ett steg till 2023.   Jag hade riktigt julkänlsa inför julen 2023. Ingen stress, ingen press och massor med snö. Jag verkligen njöt av lugnet trots att vi gjort annorlunda då Jens var ledig mellandagarna o...

Av Fröken Svår - 31 december 2023 10:30

Årets sista dag idag som skrivs ut 123123 om man hade bott i ett annat land . Enligt tradion så brukar jag sumera året här inne genom att gå tillbaka och se vad vi gjort.    Januari:   Vi började det nya året med att åka upp till kungsberget ...

Av Fröken Svår - 23 december 2023 15:27

I början på oktober så var vi syskonskaran med några av våra barn på AIK match. Jens körde gänget till matchen och åkte sen vidare till mulle meck parken och lekte.         Så har vi firat pappan i familjen som fyllde 37. Detta firades med ke...

Av Fröken Svår - 1 oktober 2023 18:15

Semestern är förbi och hösten med tillhörande vardagen är här. Jag vet inte vart tiden tar vägen, det känns som man inte hinner någonting. Känner mig ledsen och glad på samma gång. Harmoni med vissa saker och oroligher med andra. En typ av balans. Me...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards