Amodernmyth

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av Fröken Svår - 27 augusti 2012 20:43

Åh va det är skoj att få kommentarer på bloggen. Det gör det hela ännu roligare! =)   


Imorse när Albin vaknade så kikade jag i hans mun och 3 tänder hade dykt upp under natten. Har har sedan tidigare 4 stycken tänder nere och nu har han även 3 stycken uppe! Bara på en natt så har tre tittat ut!


Idag var det helt tyst hemma och när jag tittar ut från det rummet jag satt i så ser jag våran lilla buskille på väg upp i trappen. Så det var bara till att gasa till Västerås och Ikea för att köpa en till grind att ha nere. Vi har ju redan fått låna en grind av Fredrik & Linda som vi har på övervåningen. Vi köpte även nya thujor till ett kalasbra pris, Heja Jens! ;)


Oops mamma upptäckte mig...

 


Men jag ska prova ändå...

 


Det gick!!

 


Ett steg till kanske?

 


Albin fick även en present av min mammas jobbarkompis idag. En jättefin body med bamse på. Supergulligt och vi som älskar bamse. Albin träffade henne en gång i somras och fick nu en present. Så himla glad och tacksam!


Första dagen utan pappa Jens hemma har gått bra men känts tråkig. Vi har myst massor och hunnit se två filmer. Eller Albin sov och jag kollade! =) Första dagen på nytto livet känns jobbig också ;)


/ A




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards