Amodernmyth

Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av Fröken Svår - 25 augusti 2012 19:30

Det här blogginlägget skriver jag egentligen bara för att jag är så jävla less och vill bara få ur mig detta för ibland går jag totalt sönder när jag tänker på detta!!!



Något som alltid sagt i 8 års tid är att jag har haft sån jäkla tur att träffa någon som Jens men det har ALDRIG sagts att Jens haft lika tur att ha träffat mig. I mina öron låter detta som att jag ska vara tacksam att någon så bra som Jens älskar mig, inte att jag är värd att ha någon som Jens som älskar mig. Hela tiden handlar det om att jag ska vara tacksam, aldrig om kärlek som det faktiskt handlar om! Jag är så otroligt less på att höra dessa ord: Annika du har haft tur!!! Det låter precis som att jag är världens fulaste och vidrigaste person och har haft tur! Jag fattar om det handlar om att man har tur att man träffat kärleken men har inte Jens haft lika tur då?!


Sen en annan sak som jag tröttnat på är att jag har blivit påhoppat av Jens familj ( drar dock inte alla över en kant men det har hänt två gånger)över att Jens inte hör av sig. Om dom bara fatta vad jag sliter för att han ska ringa!!! Han har inte koll på någon som fyller år och jag är den som ständigt får hålla koll och blanda in hela min familj när det kommer till att skicka kort till dom som fyller år i Jens släkt ! Vem är det som tjatar på att åka till Tuna? Men ändå är det alltid jag som får ta skulden!! Så jäkla trött på att ta kritik som jag faktiskt inte förtjänar!


Jag är en jäkla bra tjej som förtjänar både Jens och respekt!


Så redo att börja om. Aldrig mer tar jag skit! Har gjort det i 27 år och nu får det fan vara nog! Nu ska jag bara umgås med människor jag tycker om som gör mig glad. Har verkligen märkt vilka som är ens riktiga vänner de senaste månaderna och tack och hej till er andra.


Om någon frågar hur man mår, vem vill egentligen veta sanningen och framför allt vem ORKAR höra den?  Jag mår jäkligt bra med min lilla familj och fantastiska Albin men vissa situationer gör en bara jäkligt LESS!



 







Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards