Amodernmyth

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Fröken Svår - 9 juni 2012 23:43

Igår var jag och Albin nere på stan för att kolla in alla studentskrindor ! Jag får sån otroliga flashbacks från min egna student som var helt underbar. Av det som hänt i mitt liv kommer studenten på topp 5 iallafall! Helt otrolig känsla när man släpps ut ifrån skolan! Sååå skönt tills man sen inser att man är arbetslös och för mig tog det 10 månader och 200 sökta jobb tills jag fick något! Det var ett sånt slut på mkt i mitt liv...lite sorligt !


Fina Fia   och jag i bussen efter champange frukosten med klassen!  ( Studentbilderna som följer är suddiga då jag tagit kort på korten eftersom det inte är digitalabilder och jag inte orkar scanna in dom )


 


Var sista gången mormor och morfar var på besök i Enköping . Jag visste inte att dom skulle komma och bröt nästan ihop när min bror körde upp till pappas firma och där var min mormor och morfar   . Helt underbar känsla .Min kusin läste en otroligt fin dikt till mig som hon skrivit. Åkte lastbil efter studenttåget med Fia & Jessica.  Elin var så liten ! Och jag åkte hem från den officiella studentfesten efter 10 minuter för hemmafesten var så grymt rolig! Underbar dag!


 



I går hade vi även bror Fredrik, Lintis , Måns & Ludwig över på drinkväll på norells bakficka. Super trevligt så vi var lite trötta idag så vi har tagit en lugn dag och myst med våran underbara lilla pojke som nu har tre små tänder i den nedre käken  ( kanske redan skrivit det men en mors stolthet kan man inte "skryta" med för mkt) ;)  Nu glömde vi inte kameran som vi gjort så många gånger tex när vi var hos Henke & Mattis eftersom vi var hos oss! =)


Fasters små hjärtan!

 


Albin tycker det är så mysigt att umgås med sina kusiner ! Han blir så glad av Ida, Elin, Måns & Ludwig nu när han är lite större så det ska bli så kul och träffa hans kusiner på pappas sida om en månad nu när han är större och förstår mer!! =)


 


Vi drack lite drinkar, kollade på kort och spelade spel!


 


Vem behöver gå på konsert när man kan bli underhållen här hemma! Min bror sjunger en låt av någon Billy som för övrigt var riktigt bra! =)  Dock så behöver Freddans partylista uppdateras för man kan inte ha Westlife - Flying without wings på sin partylist! Haha    


  


Tack för en trevlig kväll! Idag har vi bara haft det mys och en skön filmkväll! =)  I morgon vill vi hitta på nått mys! Kanske gå och fika här i stan. Vi får se helt enkelt! =)


Till slut vill jag bara säga att jag pratade med min fina chef och jag bara önskar att det är henne jag får ha när jag kommer tillbaka! Vilken underbar person!! Hon ger mig mindre ångest att gå tillbaka men jag vet att jag inte kommer hamna på den avdelningen tyvärr =(


/ A


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards