Amodernmyth

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Fröken Svår - 7 juni 2012 19:28

Vi hade en fantastisk pappersbröllopsdag på kryssningen ! Först så gick vi och åt innan vi klev på båten. Vi var lite nervösa att Albin skulle skrika på resturangen eftersom han börjar bli lite gnällig vid 18:15 tiden men det gick så bra så. Vi bytte om till pyjamas och så fick han mat sen tog vi vagnen och gick mot båten. Albin höll sig vaken ( Brukar somna senast 19:30 och de var då båten skulle gå) . De var så kul att han var vaken och kunde vara med på kortet man tar när man går på båten! =)


 


Hytten var helt underbar med två rum och massa gottis i kylen! =) Mamma och pappa kom förbi våran hytt och så satt vi där och prata och kollade på fotboll ett tag. Albin somnade lite övertrött men det gick bra.


 


Champangen var skakad innan så när jag öppnade den så sa det bara splash över mig och soffan och golvet. Så det var bara till att byta om! Hade ju redan gjort mig i ordning innan så de var bara till och byta om! Så kan det gå! =)


 

 Sen gick vi och kollade på show och lyssnade på musik och drack lite gott. Showen var bra med dans/musikal från olika filmmusikaler! Riktigt duktiga faktiskt. Bandet som spelade var dock inte så bra, spelade mkt konstig musik!


     


Frukost ingick men den stängde vid 09:30 så vi fick väcka Albin vid 08:45 för att göra oss i ordning för god champange frukost! =) Mums! Sen lite taxfree shopping och tillbaka till hytten för att sova lite till. Så blev de god lunch och lite gott dricka till innan det var dags att ta sig till hytten och göra i ordning sig för att kliva av!


 


Supermysigt verkligen men enda nackdelen är att man inte vill åka någonannan hytt än sviten nu! Haha! Ack!


Hah just ja mamma har ett kort på mig och Albin på jobbet och då var det en av hennes jobbarkompisar som tyckte jag var jättelik sångerskan Björk. Detta är ju väldigt roligt eftersom det inte finns någon likhet mellan oss typ! Men nu på båten då så satt det en familj och när jag går förbi med Albin så hör mamma dom säger " Var inte det där björk? Fast hon har väl inga barn?" Hahahah!


    


I morgon är det studenten här i stan så jag och Albin funderar på att gå ner och titta när det ska åka höskrindor på stan! Vi får se på väder och vind. På kvällningen kommer bror Fredrik med familj ! Mysigt!


/ A

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards