Amodernmyth

Direktlänk till inlägg 26 maj 2012

The kristet utseende!

Av Fröken Svår - 26 maj 2012 18:08

Idag bar det av till Örebro för Metallsvenskan! Här kommer en massa bilder från dagen!


Ett av lagen iron maiden scandinavia fc med första sångaren i Iron Maiden Paul Dianno som coach!   

 


Ralf Gyllenhammar från bandet Mustasch in action!

 


Entombed sångaren  L-G Petrov var inte så bra ;)


 


Jensa och jag höll på Kristet utseende och dom var överraskande bra. Gav Vinnarsugna Maiden laget en match och det var roligt ! Deras kors gjort av toaborstar var klockren! =) Dessutom tog dom det för en lek och satt och drack öl i väntan på att få spela en ny match. Maiden laget var helt galna och när det inte gick som de ville började dom spela fult. Paul Dianno försökte lugna ner sin målvakt haha. Paul var dessutom i väldigt dåligt skick, kunde knappt gå! Lite skillnad mot när vi såg honom spela sist men de var ju ett par år sedan och karln är bara 54 år men gick som en 94 åring! ;)  En kille från rockklassiker laget spelade också fult och gjorde så folk fick ont! Herregud så allvarligt är det ju inte!


Vi gick innan finalen spelades så vi vet inte vilka som vann. Men vi vet att Z(l)atan laget gick vidare till final iallafall. Albin skötte sig så himla bra. Satt i sin vagn i flera timmar och hade det skönt!


  


Paus underhållning i form av Metal dancer! ;)


 


Det var en gammal arbetskollega till mig som nu slutat och börjar på bokstaven V sa att när man fick barn då fick man sätta sitt egna liv på Paus! Detta håller jag verkligen inte med om! Vore det så vore det väldigt tragiskt ! Albin följer med oss när vi ska göra roliga saker och att fortsätta göra saker man tycker om tycker jag är viktigt. Självklart kan man inte gå på alla konserter man vill men vi har redan sett nästan alla band vi vill se så det är inget vi "offrar " . Men att sätta sitt egna liv på paus, nej låt barnen vara delaktiga istället! Herregud ska man sätta sitt egna liv på paus i 18 år ? Iofs så förstår jag inte varför jag tar upp vad hon tycker för hon sa nämligen också såhär " Att ha barn är 97 % besvärligt och 3 % glädje " så hennes tips lyssnar jag inte på. Det jag ville ha sagt är att livet är verkligen inte slut för att man får barn, det är då det börjar ( Om man nu vill ha barn dvs)


Nu har vi "pyntat" den obligatoriska Sverige flaggan med Loreens ansikte  (från hårdrock till schlager) . Vi har använt samma flagga sen Charlotte perelli var med i fesitvalen med Hero.  Tanken är att den ska vara ful så att ni inte undrar varför jag lägger upp bilden på den! Det är tradition!! =)



 


Kom igen Sverige!!!!!


/ A

 
 
Ingen bild

Brollan

28 maj 2012 11:52

Kul med massa bilder :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fröken Svår - Onsdag 10 april 13:00

Sist vi hördes så var ju frågan om Joel skulle orka med att laga mat då han haft feber dagen innan men han blev frisk och orkade genomföra den sista bjudningsmiddagen för varandra. Det var samtidigt dags för första mello deltävlingen. I denna famil...

Av Fröken Svår - Fredag 2 feb 17:15

2024 har startat men låt oss gå tillbaka ett steg till 2023.   Jag hade riktigt julkänlsa inför julen 2023. Ingen stress, ingen press och massor med snö. Jag verkligen njöt av lugnet trots att vi gjort annorlunda då Jens var ledig mellandagarna o...

Av Fröken Svår - 31 december 2023 10:30

Årets sista dag idag som skrivs ut 123123 om man hade bott i ett annat land . Enligt tradion så brukar jag sumera året här inne genom att gå tillbaka och se vad vi gjort.    Januari:   Vi började det nya året med att åka upp till kungsberget ...

Av Fröken Svår - 23 december 2023 15:27

I början på oktober så var vi syskonskaran med några av våra barn på AIK match. Jens körde gänget till matchen och åkte sen vidare till mulle meck parken och lekte.         Så har vi firat pappan i familjen som fyllde 37. Detta firades med ke...

Av Fröken Svår - 1 oktober 2023 18:15

Semestern är förbi och hösten med tillhörande vardagen är här. Jag vet inte vart tiden tar vägen, det känns som man inte hinner någonting. Känner mig ledsen och glad på samma gång. Harmoni med vissa saker och oroligher med andra. En typ av balans. Me...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards