Amodernmyth

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Fröken Svår - 9 april 2012 20:00

Nu är vi hemma från Sälen igen! Vi har haft det underbart skönt och det var så härligt med miljöombyte! =)


Vi kom iväg redan klockan 11 på torsdagen då Jens jobbat hårt hela veckan! Gick jättebra att köra och Albin sov hela vägen! Han älskar verkligen att åka bil. Somnar direkt när man åker iväg!


Vi kom upp lagom till After Skin med Duo Jag började. Deras buss var parkerad utanför lägenhetsfönstret! Mamma tog hand om Albin och Henkan med familj och vänner kom på besök och gick också på After skin. Riktigt bra var det!

    


På after skin var även min morbror , moster och kusiner och kusinbarn. Dom kom till oss senare för att träffa Albin!

      


På fredagen vaknade vi upp till solsken och vi åkte till hundfjället så Jensa kunde åka lite skidor. Det är ju så underbart att andas fjälluften! Jag älskar Sälen! =) På eftermiddagen följde Albin med på After Skin en stund med sin tuffa AC/DC tröja och hörlurar! Här borde jag ju lagt upp bilden på mig och sångaren Anders och mig och keyboardisten i DUO JAG men dom bilderna ligger på min mobil. Men vi fick oss en pratstund och Jennies favorit är ju keyboardisten så jag bad han spela in ett meddelande till henne på min mobil men tyvärr så bråkade min mobil och fick inte med när han sa Hej Jennie ! Ack ack !

 


På lördagen var det ännu bättre väder så vi tog oss till Lindvallen och promenerade runt. Väldigt skönt! Men det kom ett liten snöoväder när vi gick mot bilen men det gick bra. Vi hörde markoolio spela så vi gick dit. Fullt drag eller inte ;) Det var väl en 40 pers som stod och kollade. När han spelat klart så hörde man han säga " Faan vilken drag, riktigt skoj" med ironisk röst . När vi sen satte oss i bilen hörde vi Loreen börja spela sin låt så den fick vi beskåda från bilen i bilkön ut. Men hon sjunger riktigt bra! Men låten är för bra för Eurovison!

 


Lagom till vi kom hem så var det dags för after ski med duo jag för tredje gången och denna gången i backen. Vi hade dagen innan önskat att dom skulle spela maiden vilket dom avslutade allt med! Tipp topp!! Vi fick tummen upp av keyboardisten  ( Jennie hjälp mig vad heter han nu igen? ). Sen hem och Albin fick bada i diskhon! =)

   

Efter en god påskaftonsmiddag så promenerade vi bort till kalas och tog oss något gott att dricka och sen så gick morfar och mormor hem med Albin och Jens och jag satte oss i pianobaren och drack öl och tittade ut över det vackra fjället. Även där kom Duo Jag keyboardisten och trummisen instormandes med dom andra två killarna i bandets fruar. Full fart. Mkt överklass människor i baren med barn i 10 års ålder med skjorta och kavaj. Herregud! Men mysigt var det allt!    

Natten till söndagen vaknar jag upp över att jag har frossa och mår illa så det var bara att springa till toan och få upp det. Usch jag kräks aldrig , utan händer det någongång så har jag stoppat fingrarna i halsen i såfall. Sen fick jag klä på mig massor med kläder och dubbla täcken och hacka tänder. Usch sen när jag vaknade upp på morgonen hade jag så ont i alla leder så jag kunde inte hjälpa till med någonting. Hemresan var inge rolig för min rygg värkte och jag var illamående och jag hade bara fått i mig en knäckemacka på hela dagen. Kom hem och fick krypa ner i sängen med värmekudden på ryggen och sova lite. Var redo för bingolotto trots att jag inte var hundra men Jens och jag vann på båda lotterna så fyra sverigelotter hämtade vi ut idag. Både Jens och jag har varit dålig idag usch men vi tog oss iallafall iväg och fixade kläder till Jens till dopet!


Tack mamma och pappa för en underbar påsk! Ni är ju fantastiska!


 


Har märkt att när jag mms bloggar så måste jag godkänna kommentarerna innan dom publiceras men när jag gör vanliga inlägg så kan jag klicka ur den rutan. Kul att så många ville följa med den nya bloggen ! Kram på er!


/ A

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards