Amodernmyth

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Fröken Svår - 4 april 2012 11:47

För ynka 150 kronor fick jag tillbaka mitt liv! Hah jag är ju nojjig så jag hade ställt in mig på något hemskt men leverfläckarna var ofarliga, grejen på ryggen som kliar är ofarlig och knölen var något som satt i huden och inte i lymfarna. Helt ofarlig men blir den värre får man operera bort den. Annars kommer den nog vara där för alltid som en ny liten kompis men jag ska inte hålla på och röra den! Så himla skönt!


Albin sov hela läkarbesöket och vaknade direkt efter det att vi kom utanför dörren.Sen var det kaos resten av dagen då Albin skrek, jag var helt jäkla slut. Skönt att Jens kom hem och böt av med mig så jag fick lägga mig och bara andas. Sen mensvärk på det gör ju inte saken lättare!


Sitter och googlar lite på dopdukningar och sånt. Vill få lite inspiration men de finns knappt någon! Jag själv är värdelös på att hitta på och vara kreativ! Bara 2 ½ vecka kvar till dopet nu! Känner mig väldigt stressad också men vet att de kommer ordna sig.


Nu behöver vi lite avkoppling och far upp till Sälen imorgon! Herregud så skönt det ska bli med miljöombyte! Puh!


En bild från min 22-åriga födelsedag då jag fick äran att bli Måns gudmor! =)

 


Glad Påsk!


/ A

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards